perjantai 15. elokuuta 2014

KP 23/32-33

Eilen illalla huomasin että minulla on normaalia enemmän valkovuotoa ja pientä kuplintaa/painon tunnetta on ollut vatsassa. Normaalisti kun en edes huomaa valkovuotoa ollenkaan, koska se on niin vähäistä tai pitäisikö sanoa olematonta. Tottakai heti iski päähäni ajatus että voisiko tämä olla merkki raskautumisesta? Ja samaan aikaan mietin että eihän minun ovis ole voinut myöhästyä näin paljon Pregnyl -piikin jälkeen? Onko semmoinen edes mahdollista? Eipä minulla kyllä ikinä ole näin myöhään kierrossa ollut ovista. Vielä pitäisi malttaa vajaa kaksi viikkoa ennen kuin pääsee testaamaan tai toteamaan että sieltähän me menkat taas löysivät tiensä perille. En halua testata etukäteen koska en ole varma kuinka kauan tuo Pregnyl voi vaikuttaa testiin positiivisesti ja sitten taas jos saisinkin negatiivisen niin se masentaisi jo ennenaikaisesti - ja sitä en halua! Monena aamuna olen ajatellut että jos tekisin ovulaatiotestin, koska tilasin joskus niitä liuskoja aikamoisen satsin (mammaksi.fi:stä) ja olen kuullut että myös ovulaatiotestillä voisi havaita raskauden. En sitten tiedä kuinka todenperäistä tietoa sekin on?

Ei kai tässä auta muuta kun odotella kaikessa rauhassa vaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti